Det här med vikt och kropp och sånt

Jag är nog egentligen ganska nöjd med den vikt jag har och det verkar min kropp också vara för jag går inte ner, nu har jag provat att bara äta Nutrilett ett tag men det fungerade inte sen blev det sallader och näst intill svält. Men det fungerade inte heller. Nu på måndag ska jag testa LCHF ett par veckor. Jag ska ju gå ner för att få operera bort hänget på magen och jag börjar få bråttom med det. Kanske har jag förstört min förmåga att banta när jag gjorde min GBP?! Det är i alla fall mycket underligt att vågen inte visar under en viss siffra vad jag än gör. Hoppas att något händer med denna metoden. Och så vet jag ju att jag måste röra på mig mer men har varken råd eller tid att gå med på ett gym eller Friskis och svettis eller liknande. Åh kan ingen bara bli min personliga slav drivare så jag kommer iväg ut och röra på mig?

 

Kommentera här: