Nääää

Nej, nu har min blogg blivit en gnällblogg och det var ju absolut inte meningen, nu måste det bli ändring så det så!

Fyller ut med en liten blogglista, Jaja, JAG gillar listor!

1. Snusar Du? Nej

2. Röker Du? - Nej jag slutade när jag väntade Lowe för lite mer än fyra & ½ år sen.

3. Gör Du frukosten själv? - Ja, vem skulle anars göra den?

4. Har Du suttit i rätten? -  Nej, har aldrig varit ens i närheten av någon rätt, Ja för utom en och annan maträt förstås!

5. Har Du slagit ner någon? - Nej varför skulle jag, våld är skit!

6. Vad är det ondaste Du varit med om? - Jag är ganska dålig på att ha ont så jag brukar inte ha det, har krävt bedövning när jag födit barn eller har opererat mig så jag vet inte om jag har haft någon minnesvärd smärta någon gång..

7. Vad gör Du när Du blöder näsblod? - Torkar näsan på ett papper och fortsätter med mitt liv.

8. När grät Du senast? - Minns inte men antagligen när jag tyckte synd om mig själv eller såg något sorgligt på dumburken.

9. Vem kan Du prata med om ALLT? - G, vi kan prata om allt men inte gå på toa med öppen dörr, där går gränsen.

10. Har Du solglasögon? - Japp sen jag opererade mina ögon och slapp glasögon har jag alltid solglasögon när det är soligt.

11. Vilka länder har Du besökt? - Finland, Danmark, Cypern, Egypten, Israel, Forna Jugoslavien.

12. Vad heter Din hårspray som Du använder nu? - Har inte använt hårspray sen nittiotalet någon gång, borde man det?

13. Vilken färg är det på tröjan Du har på Dig? - Trummvirvel dadadadada Svart, ovanligt va?!

14. Känner Du någon som heter Niklas? - Nja inte känner, har känt eller bekantas bekanta..

15. Är Du blyg? - Ja väldigt blyg, men det är inte alltid det märks, Försöker att inte visa det.

16. Är Du morgonmänniska eller kvällsmänniska? - Varken eller. Jag är en sovmänniska!

17. Har Du några grå hårstrån? - Ingen aning, jag färgar mitt hår regelbundet.

18. Vart köper du de flesta av Dina kläder? - På nätet.

19. Använder Du frisörschampo och frisörbalsam? - Näpp, har inte råd.

20. Hur mycket pengar har Du i plånboken just nu? Har typ 15 kronor i den, det är oftast G som betalar och då med kort.

Kommentera här: