omotiverad till allt

Efter moln kommer solsken, eller? Nu när jag och familjen blivit friska så borde allt återgå till det vanliga men jag känner mig bara trött och väldigt omotiverad till allt.

Kommer inte på något att skriva i bloggen och tycker inte att jag gör mitt bästa i skolan heller just nu.

Hemmet ser stökigt och tråkigt ut och tvätten svämmar över. Jag skulle börja träna denna veckan men blev avrådd till det så länge jag äter penicillin:(
Nä hur hittar jag tillbaka till att känna mig glad och motiverad igen?
Kanske imorgon på cirken om jag inte missar den igen förstås! Så virrig jag är just nu så vet man aldrig..

När jag lämnade på dagis var båda ledsna igen, hoppas det gick över fort så de leker och har kul... nästa vecka ska jag jobba som dagmamma ( under skollovet) så jag får lite extrapengar men då får mina killar vara hemma tror jag så jag slipper släpa med ett gäng dagbarn till dagis och lämna två skrikande egna barn, det skulle bli väldigt konstigt!


♫ ♪ En elefant balanserade på en liten,  liten spindeltråd det tyckte han var så intressant så ♫♪ ..
Jävla optimistelefant!

Kommentera här: