Tisdag = Fisdag

Jag är inte så speciellt förtjust i tisdagar eller torsdagar.
För då är det sen dag för G på jobbet och Teddy har fotbollsträning och sen ska G repa med bandet. Det betyder att jag står för all markservice här hemma vilket jag hatar.
Jag är dålig på att laga mat, det är så stressande och omständigt, blä!

I dag har både Mille och Lowe varit hemma från dagis för att Lowe kräktes lite imorse när han fick en hostattack och jag vägrar lämna kräkiga barn på dagis. Men då har jag inte hunnit göra något skolarbeta alls knappt idag. Men Lowe är pigg och glad så i morgon får de gå till dagis igen för både torsdag och fredag är dagis stängt så jag har bara i morgon på mig att göra veckans alla skoluppgifter.
Så i morgon gäller det att fokusera! Japp då ska jag vara duktig, så det så! ( Det betyder inget bloggskrivande, bildfixande eller att ej läsa några andras bloggar förens jobbet är klart!)

Kommentera här: