Jobbar

Jag har dagbarn och skola och egna barn hemma.

Ligger lite lågt just nu då jag är lite deppad på grund av ett brev som låg i brevlådan från kommunen.

Det stog att de betalat ut för mycket pengar till mig under en längre tid och att jag ska betala tillbaka det?!

Hm, jo jag tyckte väl att jag hade lite för mycket pengar på kontot men eftersom jag inte fått några lönespecar eller något har jag inte tänkt så mycket på det faktiskt, mer än att vi faktiskt har haft mer pengar kvar efter att räkningarna dragits...

Blä, har ingen aning om hur länge detta har pågått eller om hur mycket pengar det handlar om men det är nog myyycket pengar som jag måste få fram tror jag, dessutom har vi precis lagat den ena bilen och den andra står fortfarande på verkstaden och det lär väl inte heller bli billigt..

Ja,ja det löser sig det med.

Vi får väl ta och vinna lite på lotto eller triss så blir det nog bra igen!

Kommentera här: