Fin-pin?

Sitter med plastpåsar på fötterna, (har köpt sånna där Babyfoot som sägs få bort förhårdnader och får fötterna mjuka som babyfötter) så nu sitter jag här i två timmar. Är även grön i anskitet för jag har en ansiktsmask på.
Kan inte låta bli att skratta när jag ser mig i spegeln. Påsar på fötterna och grön-blå i fejjan!
Hahahaha
 
Jaja, ska man på fest så ska man och då vill man ju va fin.. inte för att fötterna kommer se ut på något speciellt sätt för det tar några dagar innan de fjällat av huden och de blir "klara" men iallafall. Snart ska jag måla naglarna också.
Så ikväll är det kräftskiva och jag ser fram emot det jättemycket.
Efter en vecka hemma med barnen så känner jag mig så jäkla låg och ledsen.
Har varit ett vrak när G kommer hem från jobbet varje dag och sen har han gått iväg och repat både i tisdags och torsdags.
Jag önskar att jag också hade något att gå iväg till några gånger i veckan men nu är det som det är.
Kanske jag kan lägga undan lite pengar och anmäla mig till någon New-age kurs igen. Det var kul och det var bara för mig och hadde inget med skolan, hemmet eller barnen att göra.
Vi får se hur det blir....
 
Nä nu måste jag nog ta bort masken!
 
Ha en trevlig lördag!
 
 

Kommentera här: