Hurra, hurra för våran Lowe ida'! (Som fyller fem år!)

Idag för fem år sen föddes en liten sladdis.
Jag hade en jobbig graviditet och kännde mig så nere att jag tillslut fick gå på specialmvc på huddinge sjukhus där de skrev ut en massa antideppmediciner.
Två veckor innan han var beräknad sattes förlossningen igång för jag orkade inte längre då.
Tror vi fick tid för igångsättningen mitt på dagen den 28/8 och sen tog det ett tag för värkstimulerade droppet och någon liten ballong de satte in att verka så han föddes straxt efter midnatt den 29/8 2007.
Vi fick stanna lite längre tid på BB för de var oroliga att han var påverkad av medicinerna jag ätit men jag hade inte ätit hela dosen som jag skulle och han mådde utmärkt!
Han var vägde 3800 gram och var 50 cm lång, han var så fin och underbar och det är han förtfarande!
 
Grattis min underbara, mysiga och snälla lilla busunge!
Jag älskar dej!♥





Kommentarer:

1 Veronica:

skriven

Grattis till Lowe!! Ses på lördag! :)

Kommentera här: