Våga vägra vågen!

Jag tog en jääättelång sovmorgon idag, det var så skönt och behövligt på något sätt.
 
Jag har gömt vågen och kommer inte plocka fram den förens i mars har jag bestämt.
Denna julen har varit riktigt svinig när det gäller att äta och så, jag har ätit som en häst och har nog gått upp en massa i vikt, tänker inte ens pröva sätta på mig mina tajtaste jeans just nu, vill liksom inte bli ledsan och arg på mig själv och jag får ju iallafall på mig det mesta i garderoben.

Jag tänker som så att från och med idag så blir det inget mera hemlagade kolor eller annant godis och sen efter Teneriffa (där vi har All inclusive, med hur mycket mat, glass, fika, läsk och annat gott..) så börjar jag kämpa med att gå ner julkilona igen, alltså äta nyttigt och motionera en massa.
 
Beach 2013 here I come eller något sånt ;-) hahaha!
 
Men det är då det, idag är det svinhalt ute och vi kommer nog spendera ännu en latdag hemma, kanske blir det en hemmaspa dag igen :-), jag måste färga håret och så (jag har en utväxt som heter duga just nu jag måste bara bestämma om jag ska vara ljusröd eller mörk röd då jag har båda färgerna hemma) imorgon ska vi till svärmor och tvätta då det börjar bli lite ont om kläder här hemma.
Jag börjar bli lite orolig över detta med tvätt nu innan resan, tänk om tvättmaskinen inte hinner bli lagad innan vi ska åka, jag vill ju tvätta det jag ska ta med och det kommer bli svårt att välja så jag kommer tvätta mer än vad jag sen kommer att packa ner?!?!
 
 

Kommentera här: