Kämpa vidare

Jag vägde mig i morse. Hmm 73,4 visade vågen. Kroppen bråkar och samlar på sig vätska igen, vristerna är svullna och jag känner mig tung i kroppen :(

Jag vet att det beror på förkylningen då jag äter som jag ska och dricker som jag ska men min knäppa hjärna spelar spratt med mig och vill få mig att tappa fokus och ge upp men NEJ, det ska jag inte!

Ikväll ska jag gå på zumban trots förkylningen och sen ska jag kämpa varje dag med motionen. Ska lyfta lite hantlar här hemma efter zumban ikväll bla utfall för att komma ikapp efter förra veckans inaktivitet.

Nu, jobba vidare. Lowe är bråkig här hemma när huset är fullt med dagbarn. Han vill särbehandlas och ställer till med tjafs hela tiden. Tror han tycker det är jobbigt med alla barn...

Vi har lekt frisör, det tyckte barnen var roligt.

Kommentera här: