Lördagsgodissug

Åh, vad jag skulle vilja äta något sött... Ångest!

Har varit på gymnastiken med Lowe och sen handlade vi och sen var jag helt slut. Jag måste ha åkt på influensan en gång till eller något.

Nu kommer våren och jag samlar kraft och inspiration till att städa ur huset och få in lite vår som fräscha gardiner och nya blommor i fönstren, men än har det inte blivit av.

I morgon måste vi städa upp här hemma för nästa vecka ska jag ha dagbarn och då kan det inte se ut som en soptipp.

Jag är osäker på om jag ska åka till gymmet och väga in mig i morgon för jag mår fortfarande skit, det skulle bli något speciellt men jag misstänker att det är något nytt träningspass som jag ändå inte kan ta del av när jag mår så här.
Jag har iallafall några timmars betänketid tills klockan är 17 i morgon att bestämma mig.

Nu ska jag krypa ner under täcket och sova medans resten av familjen ser på melodifestivalen och äter lördagsgodis!

God natt
önskar en godissugen gnällspik.

Kommentera här: