Febern är ialla fall borta...

Mår fortfarande inte bra men febern var borta nu i morse, jag hade faktiskt lägre temp än vad jag någonsinn haft,36,6, men det kanske bara är termometern som håller på att gå sönder i ren utmattning av att alla har tempat sig för att kolla om de också håller på att få influensan.

Det var nog Molly som började vara sjuk sen jag och nu har Teddy hög feber.. Hoppas Lowe och Mille klarar sig då jag verkligen vill att de går på dagis snart igen. De har ju varit hemma i två veckor nu.

Jag har haft kontakt med Iformtränaren och vi kom överens om att jag inte ska väga in mig i dag utan får göra det nästa söndag och så delar vi minskningen och slår ut den då.

Jag tänker vila upp mig i dag och om jag mår bättre imorgon så blir det en promenad på morgonen då. Sen hoppas jag om jag mår bra att jag kan åka till gymmet på onsdag och att någon kan visa mig vad och hur jag ska göra och köra ett pass styrketräning eller intervall på springbandet eller något.

Jag vill verligen komma igång med allt och jag vill verligen må bra!

Nu!

Nu ska jag stax peta i mig nått att äta. Den här influensadieten verkar funka (men till ett högt och värdelöst pris) vågen visade 76.6 kilo i morse..

Kommentera här: