Så där

Nu har jag ringt gymmet och förklarat att jag behöver hjälp att komma igång och att jag vill ha en tid med en tränare. Det lät som på han jag pratade med att jag inte ska behöva betala för det ioch med att jag är med i kampen och det låter ju bra. Så hoppas jag kan få hjälp med ett lätt program jag kan lära mig köra 3 gånger i veckan med allt som det innebär som hur man värmer upp och så vidare. För jag har ingen aning om sånt alls och blir feg och osäker att göra fel och då vill/vågar jag mig inte dit ju..

Idag är jag trött och känner mig yr och sliten men det blir nog bättre snart! Positivt tänkade var det!

Mellanmål 75 g kvarg, 25 g hallon och te UTAN mjölk (det är stoort framsteg för mig men jag har lovat att följa vad Andreaz säger och nu är min mjölkranson slut)

Kommentera här: