Trött

Gick upp klockan sex och det verkligen vräkte ner regn från himlen.
 
Vid kvart över sju vräkte det fortfarande så jag tiggde och bad G om skjuts till jobbet, så vi lämnade killarna på förskolan lite tidigare och så körde G mig.
 
Sen jobbade jag och gjorde playdolera, sopade, torkade barn i rumpan, sopade igen, torkade bord, hade rast, sopade, torkade bord, plockade upp pennor från golvet och tjatade på barn som inte städade upp efter sig.
 
Jag blir mer och mer säker på att jag inte vill jobba på förskola men vad ska jag jobba med då?!
 
Sen slutade jag men fick vänta en stund på G innan han kunde hämta mig men det gjorde ingenting.
 
Vi handlade på Maxi och åkte hem.
 
Jag tog ut tvätt, hängde tvätt, la i mer tvätt i maskinen, tjatade på barn som inte städade efter sig,torkade barn i rumpan, torkade bord och sopade igen..
 
Nu är jag trött, på allt!

Kommentera här: