Nää nu MÅSTE jag få tummen ur

Hmm, jag har bara ett par dagar kvar på temaarbetet så nu måste jag göra klart det snart. Jag har skrivit min text men måste få in lite bilder och kanske lite mer text och så måste jag skriva källförtäckningen. Men inspirationen är som bortblåst och jag vill inte hålla på med detta längre. Det har blivit tråkigt liksom. :(

Jaja klart måste det ju bli så jag måste göra det bara. Seså kom igen nu, ut på nätet och samla information och bilder!!

Har småkillarna hemma idag igen fast jag absolut inte vill men det blev så struligt imorse så det blev så här. Jag får försöka få något gjort ändå. De får leka på övervåningen så mycket det går.

Sen måste jag stryka, fixa naglarna och fixa ögonbrynen och kanske lite skrubb och ansiktsmask och hårinpackning också. Jag vill se så bra ut som möjligt imorgon på dotterns och min grej.

Nu, diabetesforkningsfaktainsamling...



Kommentera här: