Mors dag?

Hade en jättemysig och bra dag igår. Vi hade mycket trevligt besök och åt gott och jag fick sniffa på bebis! Vi tittade på melodifestivalen och jag lyckades att hålla mig vaken tills det tog slut och Sverige vann, kul för oss eller hur man nu ska säga. En helt perfekt toppenkväll helt enkelt!

Idag var det visst morsdag, jag gav G en cykel i present (plockade lite pengar från arvet) och köpte mig en vattenkanna :)

Barnen fixade disken till mig i gåva och vi tog en lång cykeltur sen fick jag en ny stavmixer. Så nu ska dett bli nyttiga grönsakssoppor till lunch igen, måste börja tänka på att nå min målvikt nu och inte frossa i onyttigheter hela sommaren. 

Tack för en superhelg!



Jag igår när jag lagade mat (MED förkläde på som jag glömt att jag hade):

Fröna vi planterade i måndags:

Nät i solen:

Kommentera här: