Onsdag

Helt onödigt inlägg egentligen då jag inte har något att skriva idag.

Jag är/var otroligt trött imorse när det var dax att gå upp och det gick segt att göra pöjkarna klara till dagis.

Molly går upp och fixar allt själv på mornarna och störste sonen och mellan sonen är sjuka just nu så de går typ inte upp alls.

Jag tycker det är irreterande med sjuka barn som är hemma, jag får ingen ro att sitta med mina uppgifter i skolan och jag måste hela tiden städa upp efter dem då de är så synd om dom och de klarar inte ens att torka bort sina frukostsmulor.
Jag blir så trött och sur!
Jag vill inte serva folk dygnet runt!

Det kommer nog bli skönt att börja jobba utanför hemmet ett tag så alla kanske inser allt jag faktiskt gör här hemma när de inte är här... Nu måste jag sätta fart med skolarbetet och hinna dammsuga för sen kommer min mamma och hälsar på!
He en trvlig onsdag hörrni!

Kommentarer:

1 Göran:

skriven

Myran var jättefin.Puss.

Kommentera här: