Liiite till..

Japp, nu har han varit här och tittat på maskinen.
Besöket gick på 870 kr så det var väl kanske okej pris.
 
Jag vill be er att hålla tummarna lite till nu för han tyckte att detta felet var konstigt på en så pass ung maskin ( inköpt jan 2011) så de skulle prata med tillverkaren och kanske det kan klassas som tillverkningsfel.
 
Så kom igen nu, håll, håll håll tummar och tår!
 
Annars så skulle det gå på 2500 kr ungefär så där rök nog vår gå-ut-kväll som vi flyttat till nästa helg med V och J men jag hoppas att det löser sig utan att vi får ställa in!
 
Nu är snön här och trollen är överlyckliga, jag känner kanske inte riktigt samma lycka då G är ute och kör utan vinterdäck och det är kallt och blött, fördelen med snön är att det blir lite ljusare och det gillar jag iallafall.
 

Kommentarer:

1 Veronica:

skriven

Hoppas det löser sig! Håller tummarna. ;) Annars får vi ta våran utekväll nån annan gång! Eller kanske hitta på nåt hemma hos nån av oss. Kram

2 Viktoria:

skriven

Å, jag hoppas också att det löser sig och vi har råd att gå ut, annars kanske vi som du säger ha en billigare hemmakväll eller så. Lite är det ju mitt fel som inte åker buss/tunnelbana och så för det kostar en del att ta taxi (om G inte kör och det ska han få slippa om vi går ut tycker jag)men vi får se hur det löser sig. Kram

Kommentera här: