Så skönt

Nu har vi städat klart
( eeeh ialla fall nedervåningen..)
och det doftar rent och friskt, strax kommer G hem med alla barnen som genast kommer att stöka till..
 
Nej då,
de får stöka på övervåningen från och med nu..
det är deras våningsplan så vi kan hålla fint här nere.
 
Jag har tänt doftljus och det är jättemysigt men nu blir jag så sugen på att köpa mer, kanske med lite mastigare doft åt julhållet...? 
Jag önskar mig ljus i från Yankee candle i födelsedagspresent om man nu skulle få någon ;-).
 
 

Kommentarer:

1 Veronica:

skriven

Det var precis ett sånt ljus jag köpte igår! Det blev kanel, doftar jättegott. Kraam

2 Viktoria:

skriven

Åh, de är de bästa doftljusen tycker jag, doftar mycket och länge!
Jag ska också köpa kanel eller något liknande har jag tänkt.
Kolla in deras hemsida, det kan vara billigare att köpa därifrån ibland. http://www.yankeecandle.se/ Kram!

Kommentera här: