Tisdag

Igår lagade Mille och Lowe pannkakor till middag, G hjälpte till att steka.
Jag kände mig mest eländig och snorig så jag hjälpte bara till lite med smeten.
 
Sen åt jag sallad till middag men blev hungrig på kvällen och då slank det ner en macka. Det går alltså inte så bra med att äta nyttigt just nu, alldeles för mycket mackor.
 
 
 
 
Idag regnar det och är riktigt ruggit ute.
Trollen fick vara lediga idag och Lowe fick följa med G till hans jobb, Lowe var jätteglad över det.
 
Jag och Mille täder ljus och myser i soffan.
 
Vi ser på film och senare ska vi måla med vattenfärger har han bestämt.
Vi har även hunnit med att bygga en stund med magneterna som han gillar så mycket.
 
 
Jag tror jag håller på att få ögoninflamation för det svider och känns suddigt i ena ögat.
 
 
 
Nu får jag köpstopp av mig själv på Tradera!
Jag har fått dille på att buda ( alltid under 50 kr) på söta klänningar som kan vara användbara på resan i januari men jag kan ju inte ha med hur mycket som helst ;-) så nu får det vara nog.
 
Vi måste börja tänka på julklappar också. I år blir det mindre än vad barnen är vana vid men det gör nog inget.
Vi måste bara ta reda på vad de önskar sig i år!
 
 

Kommentera här: