Torsdag

Trollen fick sova länge idag för de somnade så sent igår kväll.
De är hemma från dagis idag också för Mille har fått ögoninflamation mitt i alltihop.
 
G vabbar så vi har huset fullt för två av storbarnen är inte i skolan heller än, äldsta säger att han ska gå lite senare och ... kunde inte ta sig iväg imorse fast G skulle följa med, men det ordnar sig nog iallafall.Vi har diskuterat och gjort upp lite planer.
 
Jag ska skriva färdigt en uppsats och vi har fått hem uppgifter till .. som ska göras idag.
 
Sen ska vi ta en promenad i höstsolen om den behagar titta fram.
 
Jag tänkte baka lite bullar också om jag hinner så vi kan ta en fika ikväll tillsamans.
 
Nästa vecka ska jag börja lite smått att promenera på löpbandet och ska även börja att tänka på vad jag stoppar i mig.
Jag vill ju kunna ha bikini när vi åker till Teneriffa i januari!
 

Kommentera här: