Måndag

Idag blev det bara 30 minuter på bandet för jag kände mig lite stressad över en uppgift i skolan jag glömt att lämna in. Men nu har jag fixat det och påbörjat veckans uppgifter också.
 
Jag är lite nervös över skolan just nu för att jag är rädd att jag inte räcker fram men ska försöka ta ett snack med min mentor denna vecak för att se hur jag ligger till egentligen.
 
En lärare sa ju att det gick bra för mig men det känns verkligen inte så?
 
Det gick bra att lämna trollungarna men Mille var lite ledsen som vanligt.
Han har börjat ogilla en av pedagogerna för att hon en gång tog hans napp eller något liknande och vill inte gärna bli lämnad till just henne men jag har sagt till att de får jobba bort det på något sätt för jag vill att han ska acceptera all personal och inte ha några enstaka som går bra och några som han ska gråta över när jag går.
Vi får se hur det går.
 
Nu är det en vecka tills min stora operation.. Jag vill inte tänka på det för då får jag ont i magen och mår illa.
 
Jag blir så sjukt nervös.
 
Jag ska be om lugnande så fort jag kliver in på kliniken så jag inte flippar av nervositet på måndag och jag hoppas att det går fort till operationen börjar så det inte blir en massa väntan för då blir jag nog knäpp.
 
G har tagit ledigt hela nästa vecka så jag inte behöver göra någonting mer än att läka ihop, jag kommer nog vara sjukskriven från skolan nästa vecka också men inte längre än så för jag vill inte komma mer efter än vad jag är nu.
 
Igår var vi inne på en asiatisk affär som ligger en bit härifrån och jag kunde inte låta bli att handla lite anorlunda grejer, kolla:
Men jag vågar inte smaka drickorna, skulle ni våga?

Kommentera här: