Min favorit grej

Det här är mitt löpband.
Vi köpte det billigt av en person som vunnit den i ett lotteri på Coop forum i Älvsjö.
 
Jag är så nöjd med det köpet!
 
Motorn i bandet är starkt nog att springa riktigt fort och själva bandet är långt och brett nog att man kan ta långa löpsteg.
Den är inte så högljud heller så man kan titta på teve när man tränar på den. Jag gillar denna träningsform och är så glad vi slog till och skaffade bandet.
 
Nackdelarna är att den är så jäkla stor och tar ganska mycket plats trots att man fäller upp själva bandet när man är klar och att jag är livrädd att någon av trollen ska göra sig illa på den på något sätt och så nojjar jag över att den ska gå sönder nu när jag är så nöjd över den och använder den nästan dagligen.
 
(Bilden fick verkligen en konstig vinkel, det ser ut som om bandet är jättelitet nertill men det är det inte.)

Kommentera här: