Måndag at last, eller??

Jahapp, så kom vardagen och bitchslappade mig i ansiktet,
 
Mille fick feber igår kväll och har haft en jobbig natt med hostatacker och dålig sömn.
Lowe ville faktiskt gå till förskolan fast lillebror blir hemma och det är ett stort steg för honom.
 
Finntrollen ska till skolan idag iallafall, förutom dottern som också är sjuk.
 
Så det blir till att vara hemma och vabba idag då, synd, då jag hade saker att göra på jobbet men det får någon annan göra.
Jaja, det är bara att gå in i vabbläge och torka näsa och trösta ledsen liten kille och kanske hinna att beta av lite skoluppgifter när jag ändå är hemma idag.
 
Ha en trevlig måndag!
 
Fönster mot himlen!

Kommentarer:

1 Marie-Louise:

skriven

Vad läser du i skolan? Jag läser också nu, så blir lite nyfiken när du skriver du ska göra skoluppgifter :) Ha en fin vabbmåndag. Kram

Svar: Jag läser upp mina gymnasiebetyg på en folkhögskola på distans för att kunna utbilda mig på högskolan så småningom, har sökt in på en förskollärarutbildning till hösten men kommer nog inte in och vet inte riktigt om jag vill bli förskollärare, jag trodde jag skulle hinna att tänka ut vad jag vill under de här senaste terminerna men är lika rådvill som jag var när jag var ung :-) Vad läser du?Kram
Avell

2 Marie-Louise:

skriven

Jag läser på högskola, har snart läst klart ett 3-årigt program om Samtid och Kulturarv med inriktning på Arkeologi, har läst arkeologi A,B och C. Men har sökt Genusvetenskap nu till hösten. Vet inte riktigt vad jag vill blir när jag blir stor... ;) Kram

Svar: Då är du ett långt steg före mig i dina studier iallafall fast ingen av oss vet vad vi ska bli ;-) Det är ju så rackarns svårt, vad ska man jobba med och hur ska man få ihop ekonomin och vad gör mig glad osv.... Men någonting ska jag studera så man kan få lite värde på arbetsmarknaden :-) Kram
Avell

Kommentera här: