Det här saknar jag

 

Dag 01 – Om mig

Dag 02 – Min stad

Dag 03 – Mina föräldrar

Dag 04 – Det här åt jag i dag
Dag 20 – Den här månaden
 Dag 22 – Det här upprör mig 
Dag 25 – En första
 Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats

Dag 28 – Det här saknar jag

Jag saknar en pappa ibland.

Jag och min pappa har ingen kontakt med varandra, det är synd men när vi väl har det så blir jag bara ledsen, det funkar liksom inte. Han har helt andra saker som han tycker är viktigt än vad jag har.

Jag läser många olika typer av bloggar och när jag läser om pappor så sticker det till i hjärtat, alla verkar ha sånna pappor som finns där och stöttar och är som trygga björnar, som är intresserade av familjen och vill träffa barnbarnen och veta allt om dom, som ringer och vill vara delaktig även om det bara är via telefonen på grund av tex sjukdom..

Det vill jag också ha!

 

 

Kommentera här: