Om att uppdatera lite

Juldagen spenderade jag den mesta tiden i sängen eller soffan, det enda vettiga som jag gjorde var att plocka ner julgranen och att se på film med mina älsklingar.
Annandag jul så fortsatte vi att slappa och sova, småtrollen fick slå sönder pepparkakshuset och äta tills de tröttnade.
Det gick rätt snabbt och resterna åkte i sopptunnan.
 
I fredags planerade vi faktiskt att hitta på något men trollen hade ingen lust och jag hade problem med magen igen så vi stannade hemma förutom en tur till affärn för inköp av födelsedagsfrulle och present.
 
(Jag har fått världens finaste julklapp av G också, mer om den i ett senare inlägg.)
 
Igår firade vi äldsta sonen med sång och frukost på sängen, han fyllde 20 år och nu är han verkligen vuxen på riktigt, dagen blev kanske inte så som jag hade tänkt men jag tror det blev bra iallfall tillslut, jag hade gärna firat honom mer än vad det blev.
 
Jag är fortfarande trött och nere och känner det som jag skulle behöva sova minst en vecka till, eller rymma hemifrån ett tag..
 
 
 
 

Kommentera här: