En tur till badhuset

När G slutade tog vi en tur till badhuset med småtrollen.
 
Det var lika mysigt som vanligt och som så många gånger tidigare så frågade vi oss varför vi inte går dit oftare med trollen, det är ju en sån billig (en tia per troll) och rolig aktivitet som barnen blir lagom lugna och trötta av efteråt, perfekt för slutkörda småbarnsföräldrar!
 
Sen tog vi en tur och kollade var jag ska jobba någonstans och det såg väl okej ut, en vanlig förskola i ett bostadsområde en bit i från Handens centrum.
 
Jag har fått mina tider och de var riktigt bra så det här kommer nog ordna sig till det bästa med lite positivt tänkande och barmark så jag kan cykla dit men på måndag ska jag få skjuts av G till jobbet och sen ta bussen hem.
 
(Sorry för suddiga mobilbilder men jag tror inte man får släpa med sig sin stora systemkamera in på badet.)
 

Kommentera här: