Lördag

Så, helg alltså?!
 
Vad ska vi hitta på då? 
Jag röstar för inget faktiskt, är ganska trött efter denna vecka och vill ingenting just nu. 
 
Har superdåligt samvete idag för att det inte blev någon träning igår och att jag tog både efterätt och lite godis när vi var på mamma-barnträff hos kompisen. Så jag funderar faktiskt på att dubbla min PW tid idag och köra 1 timme x två gånger under dagen.
 
Fredagkvällen hos N var supertrevlig vi åt tacos och trollen uppskattade både pysslet och badet i varmvattenbubbelpoolen utomhus i kylan, jag badade inte för då hade jag nog dött av köldlchocken till och från poolen då jag fryser jämt. 
 
Mille var väldigt trött han också efter denna vecka så vi gick hem ganska tidigt och hoppade i säng.
Mille somnade så fort han lagt huvudet på kudden och jag somnade strax efter, Lowe höll igång en lite stund längre men var ganska trött han med :-)
 
Jag vaknade imorse vid 7 och for upp och trodde vi försovit oss, väckte och gapade på G att vi var sena, han meddelade att det var faktiskt lördag idag, phu, vad skönt det var sen att krypa ner och dra täcket över huvudet igen!
 
Nä, om man skulle dra fram löpbandet dårå!
 

Kommentera här: