Oh!

Bekymmersrynkan är borta!
Och jag kan inte riktigt rynka ihop där mellan ögonbrynen längre, det ser jättebra ut!
 
(Undrar om det kommer "ta" ännu mer om ett tag eller om det redan är full effekt nu? Spännande är det iallafall! 
Snacka om att jag tittar mig i spegeln ofta just nu, jag som kan komma på mig själv med att inte ha sett mig i spegeln på hela dagen och bli förvånad över att håret står rätt upp eller något annan knasigt..)
 
Yey!
 
Mission completed!
 
Och så försökte jag ta ett foto på mig själv men insåg att håret stod rakt upp igen trots att jag tittat i spegeln flera gånger redan men glömt att titta på huvudet dårå! :-)
 
Aja, den här bjuder jag på, sovhår och totalt osminkad, varsågod!
 
 
Nä, tog bort bilden igen, den var för hemsk ju!
 
Man ser fortfarande skuggan av rynkan mellan ögonbrynen men den syns betydligt mindre redan och så är linjerna från näsan och ner mycket är mycket mindre nu än innan.
 
 
 

Kommentera här: