Söndag

I kväll har jag blivit utbjuden på date av min älskling, vi åt middag och gick på bio helt utan barn och det var den bästa kvällen på länge!
 
Jag är helt förälskad i filmen vi såg, det var nog den bästa film jag någonsin sett (jo, jag är ju förälskad i älsklingen också ju förstås)!
Vi såg Känn ingen sorg och den hade allt och var underbar, helt fantastisk film!
 
Filmskaparna har verkligen lyckats att få åskådaren att känna en massa, den är rolig, sorglig, våldsam, kärleksfull och spännande på samma gång och man känner verkligen alla dessa känslor. Man skrattar, gråter och njuter sig genom filmen.
 
Jag vill inte skriva vad den handlar om för då förstör jag, jag tror man bara ska se filmen med öppet sinne helt enkelt.
 
Poster Känn ingen sorg (2013)
 
Se den, gör det!!

Kommentera här: