Söndag

Både äldsta sonen och mina tomatplantor överlevde när vi var på semester, i övrigt så verkar hela radhusområdet ha fåt stora målningsfebern och var och varannat hus är redan målat och vi har ingen aning om någonting, fan, vad vad jag vill flytta här i från detta hetsande och alla-ska-ha-lika område..
 
Men skit samma, vi har inte råd att måla nu (jo, om vi måste kan vi nog få fram pengarna men vi vill inte ju..) och inte kunskap heller (tipsa gärna om billiga målare som skulle kunna göra jobbet åt oss!!) så vårt hus får nog vara gult ett år till tror jag!
Men vi får se hur det blir i slut ändan...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Vi längtar också till kråmö !
Det blir nog stuga nästa år...
Ni fick verkligen tur med vädret :)
Ha det så bra.
Kram Linda
Ps: jag gillar hur du fått till det
med färgerna i ert hem.( snyggt)

Svar: Hej! Vi bokade inför nästa år redan innan vi åkte hem, vi åker dit samma vecka som i år, vecka 28, kanske vi ses då!Jag är helt galen i orange nu för tiden så det blir en del av det hos oss.
Kram ♥
Avell

2 Marie-Louise:

skriven

vad det blommar hos dig :) Det gör det hos mig också, jag hoppas nu bara att allt sen hinner mogna ordentligt innan sommaren är slut... Jag tycker det blommar ovanligt sent i år men det beror säkert på att det var så kallt förut. Kram

Kommentera här: