Tisdag

Jag var helt slut när sista barnet gick hem igår fast jag bara hade fyra ungar.
 
Kunde inte hålla mig vaken så jag kraschade på soffan så det blev inget bloggande eller något igår kväll.
 
Första jobbardagen gick bra och jag tror barnen var nöjda och glada när de gick hem. Synd att det här lågtrycket fortsatte idag då jag är så väderkänslig så jag får ont i huvudet, tur det finns värktabletter iallafall!
 
Det är skönt att jag har så pass stora (dag)barn nu under sommaren så jag slipper släpa på vagn och grejer bara för att gå och gunga, det blir så mycket lättare då!
 
Idag har regnet hängt i luften hela dagen och det har varit en riktig hemmadag, barnen har lekt på gården tills vi blev för blöta trots regnjackor sen har barnen lyssnat på sagor på och ritat en massa.
 
G har ju fortfarande semester denna vecka så jag har en bra hjälpreda som hjälper till med lunch och disk och allt annat plockande och städande ;-)
 
Efter jobbet var vi iväg och köpte skor till halva barnaskaran, det gick väldigt smidigt för att vara skoinköp tycker jag. Sen hem och nu slöa i soffan, dagarna är inte så händelserika just nu tyvärr så jag har inte särskilt mycket att blogga om...
och inte har jag fotat något spännande heller.
 
 

Kommentera här: