Annolunda kväll

Efter jobbet cyklade jag och hämtade trollen och sa hejdå till deras pedagoger, sen hem och färga håret och duscha.
 
Sen var det dax för AW med jobbet som jag slutar på idag. Vi käkade mat och drack öl, eller jag drack bara en för jag var så otroligt trött redan innan och det kändes inte bra att dricka.
 
Jag hade det jättekul, vilka roliga människor, helt underbara, jag har skrattat så jag fick ont i magen ikväll!
 
Sen hämtade G mig och så skjutsde vi hem Landy och Mirjam (tror hon stavas så?) till Brandbergen och på vär där ifrån hittar vi en liten hund alldeles ensam intill vägen.
Jag tar upp den i famnen och G ringer polisen, vi står där en stund och tittar efter någon ägare men ingen syns till så polisen säger att vi ska ta med hunden och avvakta.
 
Vid Vegabaren fastnar vi mitt i ett street race möte, massor av bilar och folk har samlats och väntar på att de ska köra igång, där sitter vi med en liten skakande, trött vovve och Mille i bilen men vi kom förbi efter en stund.
 
Efter två timmar ringer en man som visar sig vara hundvakt och han kommer och hämtar hunden, den vill inte gå fram till honom utan går tillbaka till mig och han får tvångsbära den ut genom dörren, stackars liten! :-(
 
Vilken jäkla kväll det blev!
 
Sorry för taskig mobilbild!!

Kommentarer:

1 Jennifer:

skriven

Oj vilken hemfärd ni fick! Tack för igår! Det var verkligen sjukt roligt! Saknar dig allra redan! Kommer att kännas konstigt på måndag att inte gå till jobbet! Kram bästa Viktoria!

Kommentera här: