Måndag

Tidigt uppe, jag börjar klockan sju idag.
 
Det är inte min grej att gå upp tidigt, jag är så otroligt morgontrött och är glad att ingen annan är uppe när jag går morrande genom huset. Väntar på äggen som tar en evighet och suckar högt, jag vill sova ju...
 
Vi var en sväng till Ikea, vi ställde in Teddys släktkalas för att det inte kändes något kul när taken tvättades och vi inte kunda sitta ute så vi kör nästa söndag istället, det blir bättre.
 
På Ikea var nog halva Stockholms befolkning men det gick väldigt bra ändå med trollen och så för vi stressade inte och hade inte något speciellt vi skulle ha, jag köpte några kuddar till soffan (man kan aldrig ha för många kuddar, det vet ni väl?) och lite annat plock. När vi åkte där ifrån kom vi på massa saker vi skulle ha köpt så det lär bli en tur till snart, hahaha!
 
Nu måste jag göra mig klar för dagen, ha en bra måndag!♥
 
Jag idag.
 

Kommentera här: