Student 2013

Så tog sonen äntligen studenten!
 
Grattis och lycka till min fina, stora, lilla gubbe.
Vi hade en liten och familjär motagning här hemma efter utspringet. Jag och G hade lagat en liten buffé och bakat fin, fina jordgubbstårtor.
Jag tror sonen blev nöjd, vi skålade och hade det mysigt tillsammans med hans riktiga pappa och släkt från både hans och min och Gs sida.
 
En liten bildkavalkad dagen till ära!:
 
(Idag ville kameran och mina inställningar inte riktigt sammarbeta, tyvärr, men några bilder blev lite okej iallafall.)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Marie-Louise:

skriven

Grattis William till studenten <3 Kram

2 Kribbe:

skriven

Vilka bra bilder du tog på William, själv lyckades jag inte få till en enda bra bild.
Tack för idag, en jäkligt trevlig dag vi kan minnas i många år.

Svar: Tack själv! Det blev riktigt lyckat tillslut. Hoppas han är nöjd och glad också!. Kram
Avell

Kommentera här: