Tisdag

Igår var jag helt slut när jag jobbat klart och hämtat barnen, satt bara och orkade ingenting. Jag tror det har med att göra att jag dricker alldeles för lite och får sån jäkla huvudvärk på dagarna, jag knaprat värktabletter som smågodis nu för tiden och det är inte bra men jag vet inte vad jag ska göra för om jag inte tar någon tablett så gör det så otroligt ont i huvudet.
 
Idag ska jag försöka ta med en vattenflaska och dricka lite hela tiden, det jobbiga med det är att man blir så jäkla kissnödig hela tiden då, men, men.
 
När den här dagen är slut är det bara tre dagar kvar sen ska jag inte jobba på förskolan mer, det är faktiskt ganska sorgligt och jag kommer sakna alla barn och framför allt de jag jobbar med. :-(
 
Hoppas vi ses igen!
 
Idag lämnar och hämtar G trollen så jag kan cykla raka vägen hem efter jobbet, hoppas jag är lite piggare då för jag skulle verkligen behöva färga min utväxt och noppa bryna, börjar se ut som en vilde...
 
Trevlig tisdagskram på er allihop!
 
 

Kommentera här: