Torsdag

God morgon!
 
G har fixat min puktering så idag blir det att cykla till jobbet. Näst sista dagen, det är inte klokt hur fort den här sista veckan gått, efter i morgon är jag ledig i fyra veckor och sen börjar jag mitt gamla jobb igen.
 
Ikväll ska vi köpa avslutningspresenter till Lowe och Milles pedagoger och imorgon är det sista dagen för dem med i förskolan! Sen börjar Lowe i förskoleklass och Mille ska ju gå hos mig som dagbarn.
Tillbaka till det normala igen efter två år alltså.
 
Jag fick en fin present igår av G, som jag blev väldigt glad för men kanske inte visade för jag var så ruskigt trött, ett macrofilter till min kamera så jag kan fota närmare!
 
Jag ska exprimetera med det filtret hela helgen tror jag och fota blommor riktigt nära.
 
Nu kör vi igång den här torsdagen!
 
Filtret man skruvar på linsen:
 
 
 
Pioner, det första jag ska göra när vi flyttar till vårt hus (Drömstugan) är att plantera en massa Pionbuskar, det är så vackert!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Jennifer:

skriven

Åh vilken härlig man du har som köper så fina saker! Nu kan du fota ännu mer! Vad roligt! Kram, ses snart!

Svar:
Avell

Kommentera här: