Leeedig

Hmmfr, mina vita blodkroppar lyssnar inte på mig och igår kom förkylningen som ett brev på posten (jag som sa att om man bara vilar mycket så får man ett starkt imunförsvar och kan hålla sig frisk trots att hela familen ligger i influensan). Jag vägrar att bli riktigt sjuk men är nog ganska snorig om jag måste erkänna, men jag hostar inte och har ingen feber så det så och så ska det förbli!
 
Vi hoppade att åka till Norrtälje idag för Teddy är fortfarande riktigt dålig och G mår inte heller bra och jag är ju som sagt lite snorig jag med.
 
Vi har inte pyntat något alls inför denna påsk, jag orkade inte slänga fram saker som sedan ska bort efter bara någon dag men vi har det mysigt tillsammans ändå!
 
Det blev en lång mysfrukost med massa annat gott men äggen hade gått ut..
 
 
 
 
 
 
Glad påsk och ha en trevlig långfredag!

Kommentera här: