Söndag

Morsdag idag, jag fick kramar och mysfrukost och egentid i sängen.
 
Nu regnar det och doftar sommarregn överallt och dörren får stå på vid gavel fast det känns lite kyligt bara för att släppa in doften.
 
Vi lyssnar på Firstaid kit och vemodet stiger, det är söndag helt enkelt.
 
Jag slipper städningen iallafall men måste ta igen lite skola och jag har planterat om lite inneblommor nu på förmiddagen också.
 
Vi ska ta en tur med bilen och jag ska få köpa lite uteväxter i morsdagspresent lite senare idag.

Ha en underbar dag alla ni mammor där ute! ♥

Bilder från en bild om dagengruppen:

Nostalgi:
 
Ett hus:
 
Barn:

Kommentarer:

1 Marie-Louise:

skriven

vilka fina bilder :) Vad blev det för fina växter? Kram

Svar: Det blev några lila blommor som Lowe valde och ett Lagerträd, jag är inget bra på vad växter heter men njuter av dem ändå! (Tills jag glömmer att vattna och de dör :-) ) Kram
Avell

Kommentera här: