Tröttorsdag

Är helt slut faktiskt, känns som jag varit igång sen i tisdagsmorse.
 
Hektiska dagar som aldrig lixom tagit slut utan bara fortsatt och fortsatt.
 
Idag efter jobbet var det bara hem och fixa till här hemma för sen kom det en mamma på besök med ett barn som ska börja hos mig i höst som dagbarn, de var här i nästan en och en halv timme.
 
Sen fick Mille ett hysteriskt utbrott, när de hade åkt som tur var, för att en telefon han hade hittat och haft som sin käraste ägodel (sovit med och haft i handen typ dygnet runt) den senaste veckan visde sig vara Lowes kompis telefon.
 
Tillslut tyckte jag så synd om honom där han låg och snyftade så jag sa att vi skulle åka till affären och köpa en leksakstelefon så vi kastade oss i bilen och drog till BR och jag rusade fram till kassan och de plockade fram de telefoner de hade och han valde och så hem igen, hela inköpet och resan tog ungefär en kvart, vi är snabba vi :-)
 
Nu sitter jag här helt slut och stirrar framför mig, jag tror jag kommer somna om jag bara blinkar lite för långsamt.
 
Lite fler bilder från i tisdags:
 
 
Lunchen:
 
 
 
 
Middagen, förrätt:
Lammhare:
Efterrätt:

Kommentarer:

1 Carola:

skriven

Tyckte att det såg ut som Benjamins telefon när vi möttes i soprummet men jag sa inget för jag tänkte att han kanske hade en likadan, hoppas han blev lika nöjd el nöjdare med den han fick :-)

Svar: Han är jättenöjd, tack för lånet av den andra, vi tänkte inte på att den inte var vår, trodde det var någon miniräknare han fått av farmor men så påpekade Lowe att det var Bs och hela Milles värld rasade, de är ju så dramatiska di där fyraåringarna :-) Kram
Avell

Kommentera här: