Om att ha onsdag som känns som torsdag

Om jag kunde skulle jag resa bort hela november varje år.
 
November är sååå seg och varje dag är trista och framför allt så långsamma, idag är det onsdag men i kroppen känns det som om det borde vara minst torsdag.
 
Igår hade jag besök av en familj vars barn ska börja här, det gick bra och det kommer bli en mysig grupp jag kommer ha nu när alla platserna är fyllda.
Jag kommer ha sex dagbarn och tre av de är bara ett år gamla så vi kommer inte komma ut om det blir mycket snö men det blir nog bra tillslut det med.
Innan våren kommer så blir det nog ganska tungt och jag måste köpa mig ett gymkort och börja träna, speciellt rygg och mage så jag orkar med alla lyft som tre ettåringar kräver.
 
Det var inte riktigt så här jag hade tänkt mig och förr satte man inte tre små hos samma dagmamma men nu ser det ut så här och det är bara att hugga i.
 
Jag ska inte gnälla, jag har ett jobb som ger mat på bordet och pengar till räkningar och annat, det är det inte alla som har!

Kommentera här: