Svacka

 
 
Varning,
här kommer ett riktigt gnälligt blogginlägg:
 
 
Orkar inte riktigt med, jag har en svacka just nu.
 
Bloggen är tråkig, jag har inte så mycket att skriva för det händer inte så mycket just nu.
Jag känner mig tjock och ful och hinner inte med mig själv.
Jobbet känns inte heller bra, gjorde jag rätt som satte barnen framför mig själv egentligen när jag valde bort förskolan och tog hem mina troll?, för trollen bråkar som galningar just nu, slåss och kaxar mot dagbarnen, springer bort så jag får släppa allt och släpa med dagbarn och leta, säger "vill inte" till allt, lyssnar inte på vad jag säger och är allmänt odrägliga osv.
 
Äldsta sonen sover bort sitt liv om inte jag gapar och skriker dessutom provocerar det mig enormt mycket att han ligger där uppe och jag sliter som fan på nedervåningen med allt och jag kan bara inte släppa det hur mycket jag än försöker, det irriterar så jäkla mycket.
 
Och värst av allt är det att jag fryser så förbannat.
På kvällsmötet i går satt jag verkligen och skakade i min kollegas kök fast det inte var särskilt kallt där, jag tror det är kombinationen trötthet och dålig blodcirkulation eller något.
Jag är bara rädd att någon ska tro jag är en pundare med abstinens eller något för jag skakar innuti helt okontrollerat fast jag hade linne, långärmad tröja och en långärmad stickad (inte så tjock men ändå?) tröja på det och en tunn stor halsduk virad flera varv runt halsen.
 
Vad gör jag när det blir kallt på riktigt??
 
När jag kom hem så satt jag och letade varma vinterkläder hela resten av kvällen, tror jag ska skaffa en skoteroverall till att ha när jag är ute med barnen i vinter och ett underställ i ull eller något liknande..
 
Vägrar frysa denna i vinter!!
 
( Om Jula skulle vilja köpa all reklamplats på min blogg så säljer jag den för en årsförbrukning av dessa strumpor hahaha, dessutom vill jag bara meddela alla mina fans ;-) att jag önskar mig en elektrisk värmefilt när jag fyller år den 4 november)
 
Så här ser jag ut för jämnan nu för tiden..

Kommentera här: