Tisdag

Japp nu är det bekräftat, det är höst och jag fryser ihjäl...
 
Blev kall när jag var med barnen i parken på förmiddagen igår sen frös jag hela dagen, på kvällen var det så illa att jag låg under ett täcke med fyra tröjor på mig, suck!
 
Jag tror det skulle vara bättre om jag började dagen med att få upp pulsen rejält tex gå/springa på löpbandet eller så men jag är ju så förbaskat morgontrött så jag ligger så länge jag kan innan jag går upp och då hinns det inte med men jag tror jag ska försöka i morgon.
 
I dag är det iallafall tisdag och jag har lite färre barn igen, det är tråkigt men man får göra det bästa av situationen, Jag har det lite jobbigt med Mille just nu för han vill bara vara med storebror (äldsta sonen) och spela hela dagarna och det är verkligen inte okej men jag kan inte springa och jaga honom hela tiden heller för jag har andra barn som ska aktiveras med bra saker och det tar sån tid att alltid försöka avleda honom från spel och sånt..
 
Får ta ett snack med äldsta sonen om att han gör mig och Mille en riktig björntjänst när han tror han är snäll och låter Mille göra det han vill.
 
Lowe gillar att göra saker iallafall, snickra, leka , cykla, så pass mycket att han ofta får värsta skrikanfallet när han ska gå in för kvällen.. :-)
 

Kommentera här: