En vecka kvar

 
 
Nu är det bara en vecka kvar till min och Gs egna semester, jag börjar blir väldigt nervös, jag ser fram emot resan jätte-jättemycket men nojar över själva resandet, att jag ska få panik på planet och så.
Det är så tråkigt att det ska ligga som en grå tung klump i magen och överskugga det hela en del.
Men jag vill ju det här så jag SKA fixa det, så det så.
 
Idag är det redan tisdag och jag jobbar och står i, igår var det personalmöte efter jobbet så då slarvade jag med att äta en smörgås som det bjöds på och en bit längd också men annars så kämpar jag på. I söndagskväll blev det en PW med dottern också så det blev dubbel träning då och ikväll ska vi träna igen. Jag vill verkligen komma under den där vikten som jag bestämt innan vi åker så jag kämpar på denna vecka.  G har fortfarande problem med sin rygg ( min är bra igen i alla fall när jag inte lyfter små barn hela tiden) så det blir inte så mycket styrketräning just nu nog för att jag tror han skulle behöva träna uppryggen för att inte få ont igen sen.
 
På kvällarna denna vecka försöker jag även få lite ordning här hemma så det ska bli så lätt som möjligt för min mamma som ska bo här och ta hand om barn, mat och sånt när vi är borta, vi har inte varit borta så här länge tillsammans från barnen förut. Hoppas det inte blir totalt kaos.. På fredag fyller näst yngsta trollet sju år så då blir det kalas i dagarna tre, på fredagen med familjen förutom G som spelar på kvällen, på lördagen blir det barnkalas på ett lekland och på söndag kommer släkten och firar sjuåringen.
 
Bråda dagar..
 
 
 
 

Kommentera här: