Torsdag

Veckan rullar på och jag har fullkomligt tappat lusten till det mesta, jobbet suger och hemmalivet suger för det är bara städa, tvätta, städa, tvätta hela tiden, blä..
 
Det enda jag gör är att jobba och sova och det är så tråkigt, på jobbet hittar jag ingen motivation heller att dra igång roliga saker så jag känner mig som en riktigt dålig dagmamma just nu.
 
Åh, vad jag önskar att ett jobb som inte innehåller att ta hand om andra skulle ramla mer i huvudet på mig...
Jag kan sitta och mecka ihop små maskiner eller bilar eller nått eller vad som helst bara jag slipper ta hand om någon och sätta deras behov först hela tiden.  Jag är less på att alltid gå runt och vara kissnödig för att jag inte har tid att gå på toa, att äta kall mat sist av alla, klä på och klä av och alla lyft hela tiden, dessutom är jag innerligt trött på att alltid vara hemma.
Skulle vara så skönt att slippa se allt som skulle behövas göras hela tiden.
 
Jag är rätt trött på mig själv också så nu ryker håret som jag försökte spara ut, har tid hos Dani klockan sex och sen hem till bästa dottern efter så hon kan färga/ bleka eller vad det nu blir.
 
Jag vill nog ha fler glada och fina färger i skallen tror jag men vi får se vad det blir. 
 
Nu ska jag fortsätta jobba, ha en bra dag och imorgon är det äntligen fredag (jobbar i och för sig men, men) och snart helg!
 
 
 

Kommentera här: