Look who's is back!! ;-)

Hej alla ni få som orkar gå in här så här mitt i sommaren!
 
Nu är vi tillbaka i civilisationen men jag längtar redan tillbaka, eller vi hann inte ens lämna ön förens jag ville dit igen men det dröjer nog ett helt år tills dess.. 
:-(
 
Ö-livet är verkligen mitt rätta element och jag mår så bra vid havet och naturen, vill verkligen inte vara här i radhushelvetet med allt som hör till det.
 
Men strunt i det, nu är det nu och jag har bara hunnit med att tvätta och plocka upp all packning så bildredigering har jag inte hunnit men några bilder ska jag ge er.
 
Sen kommer det nog en bildkavalkad så småningom men inte imorgon tror jag för då kommer Peter och hälsar på igen och det ser jag verkligen fram emot.
 
Nu ska jag äntligen duscha i sötvatten för första gången på en vecka och sen ska jag sova i min egen mjuka mysiga säng (några saker har jag i alla fall längtat lite efter, sängen, toan och varmvattendusch bland annat.)!
 
 
 
 
 

Kommentera här: