Måndag

Ja så var snart sista måndagen den här semestern slut.  Nästa måndag så börjar jobbet igen.  Idag har vi varit hemma, småtrollen har lekt med kompisar hela dagen,  jag och G var iväg en sväng och det var så skönt att få vara själva en stund.  Tyvärr var det inte så svalt som jag trodde det skulle vara i centrum så vi var inte bort så länge.  Köpte Dregens bok och en massa grönsaker typ och en massa onyttigt fika till finntrollen som muta för att de passade småtrollen och städade upp lite hemma när vi var iväg. 
 
Idag har jag ätit väldig bra tycker jag,  kanske lite för lite bara men jag har inte känt mig hungrig alls.  Det beror nog på värmen.
Har ätit tre ägg,  majonäs, smör och 4 skivor lufttorkad skinka till brunch, 
Två kokta ägg till mellanmål
Och en grön smothie/juice på spenat,  selleri, och lite annat smått och gott (ett äpple slank i, det är egentligen inte okej enligt lchf men jag tror inte det gör så mycket) 
Sen borde jag nog äta något mer innan klockan åtta och mitt ätfönster stänger.  Men jag tror inte jag orkar. 
Jag gjorde ketobollar men det blev mer smet och åt någon minut innan åtta :-)
På smör,  riven kokos, cacao, sötningsmedel och lite havssalt för att jag gillar sött o salt tillsammans. 
 
 

Kommentera här: