Söndag

Hmm
 
Det känns verkligen som söndag idag fast jag har en vecka semester till. Jag har värsta PMsen och humöret är i botten, det är lågtryck i luften också och så känner jag att vi har tappat alla rutiner i familjen och att vi borde kämpa för att återgå till någon slags normal dygnsrytm och lite ordning och reda men jag orkar inte riktigt så jag mest gapar och skriker på alla istället.
 
Suck..
 
Jag vill en massa men kroppen vill helst lägga sig och sova bort allt. Fy, vad jag känner mig irriterad på allt, kliande myggbett och bråkiga barn och skavande kläder, smutsiga golv (men vem fan orkar dammsuga när det är så här kvavt..?)
Dessutom har jag blivit så jävla tjock att jag rullar fram snart och nu har jag fått nog och hoppat på LCHF igen men redan första dagen gick det åt h-vete då vi tog med två småtroll till affären och de var inte kloka och skrek, bråkade och sprang ifrån oss så jag blev så arg  och tröståt en tiptop :-(
Jag som ville vara smal till vi åker till Prag, nu är jag tjockare än någonsin känns det som..
Gnäll, gnäll, gnäll.
 
Nu ska jag gå och dra något gammalt över mig och då menar jag INTE G...
 
 
Blää för allt!
 
 
 

Kommentera här: