Jobb jobb

Idag har vi haft studiedag/planeringsdag.

Vi har gått Röda korsets första hjälpenkurs hela förmiddagen, jättebra, fast jag vet fortfarande inte hur jag skulle reagera vid ett riktigt olyckstillbud, som om man kommer först till en trafikolycka eller så. Skulle jag kunna hålla lugnet och systematiskt jobba med att få igång hjärt-lungräddning och ha kontroll över situationen? 

Sen åt vi lunch på något halvsunkigt lunchhak i Brandbergen och fick en sommargåva från kommunen, ett litet presentkort så jag kan köpa mig en och en halv liten pocketbok om jag vill. (Tack för allt slit och glad sommar här haru en hundring, typ, dom är generösa i den här kommunen ;))

Sen var det planering på eftermiddagen. 
Det har varit mycket sittande och mina jäkla anklar blev bara större och större. Nu har jag två fotbollar till fötter, den vänstra större än den högra och de känns som om fötterna är överfulla på något sätt. Blä! 
Jag fattar inte vad det beror på.



Svullna fötter from hell (tårna är uppåt i bilden)


Kommentera här: