Ny mobil och söndagsjävlastädfixochskit

Vi hade en liten, trevlig grillfest igår med bandet och tillhörande familjer.
Vi åt grillat och sen blev det fotivisning av en massa bilder genom åren.:-)

vi shottade fireball och det har jag aldrig smakat förut.
Ha, jag är verkligen en kärring.

Så kommer vi till kärringvarning två, jag har blivit med. ny mobil, och jag verkligen hatar nya tekniska prylar. Vill INTE! Blir. så stressad av nya inställningar och koder och skit.
Tack för att jag har världens bästa man som står ut med. mina utbrott och gap och som hjälper mig att få allt att fungera.

Nu tror jag att jag åtminstone kan blogga, skicka sms, ringa och kolla Facebook och mer bryr jag mig inte om egentligen.

Sen har. vi. städat och sånt som vi gör på söndagar, boaring värre. I morgon är det vardag igen och då blir det en lång vecka med många barn och rätt mycket jobb. Men det är då det nu är det fortfarande söndag.

Kommentera här: