Om skolavslutning och fish n' chips

Igår vid femtiden på eftermiddagen var det dax för vår lilla sexårings första skolavslutning. 
Lilla, stora killen!

Jag kom dit lite senare för jag jobbade till fem och så ville jag byta kläder innan jag gick upp till skolan. G och yngsta sonen var där i tid iallafall. 
Jag blir lika imponerad varje avslutning den skolan har över hur duktiga de är på att sjunga och hitta på. 
Och visst kom det en litet tår i ögat när de sjöng så fint, tyvärr såg jag inte honom särskillt bra men han var glad och lycklig ändå, mitt lilla troll.

På dagen hade dottern och mittensonen sina avslutningar men varken jag eller G kunde få ledigt. 

Efter alla avslutningar åkte vi och köpte mat på Vegabaren, jag åt hälften och sen var jag proppmätt.
(Just nu funkar inte mat och träning särskillt bra men skit samma, jag prioriterar annat i livet nu.)








Kommentera här: